hits


Nytt treningsprogram!

  • Skrevet 09.08.2014
  • Klokken 23:36


God kveld folkens!

N har jeg endret litt p treningsprogrammet mitt, i anledning at det er tilbake i skikkelige rutiner i morra/mandag. Begynner med kostholdet i morra, og treningen p mandag. Jeg har som vanlig todelt program, da dette er mest gunstig for meg som ogs trener hndball i tillegg. Jeg pleier gjennomfre begge programmene to ganger i lpet av en uke, men dersom jeg ikke rekker mer enn en gang p hvert program er det ikke krise, da jeg faktisk har ftt trent den muskelgruppen den uken. Jeg har et ganske likt program som det jeg hadde fra fr av, jeg har bare lagt inn Skrbenk, skulderpress, kabelcurl og sittende roing. Jeg har ogs byttet ut flyes med cabelcross. Det er viktig med litt variasjon! Jeg er hvertfall veldig spent p teste det ut! Regner med at det blir bra! Dette innlegget ble desverre veldig seint publissert, men n er det hvertfall kvelden p meg. Hper alle fr en god natts svn, ogs snakkes vi forhpentligvis igjen i morra!

Sweet dreamspeepz!


kommentarer: 0



Trening denne uka

  • Skrevet 28.07.2014
  • Klokken 06:06

God morgen folkens! Da var det nok en gang klart for en ny uke, med mye trening, jobb og fint vr. Det er meldt bra vr hele denne uka ogs, noe som passer meg midt i blinken. Over her ser dere nok en gang min treningsuke, planlagt med hensyn til at jeg reiser til Sverige p fredag. Can't wait! Planen for dagen ellers er jobb og trening.. Stort sett det det gr i. Jeg rekker ikke annet...desverre. Skal prve f postet et antrekksinnlegg til dere i ettermiddag, men jeg lover ingenting.

nsker alle sammen en superfin mandag!


kommentarer: 6



Kickstart p uka!

  • Skrevet 21.07.2014
  • Klokken 06:23


God morgen folkens! Hper for deres del at dere fortstt ligger godt plantet i sengene deres og sover. Jeg for min del, begynner p jobb om 40 min, noe som betyr at jeg allerede har vrt opp i en halv time. Jeg tenkte nok en gang at jeg skulle poste denne ukens treningsplan. Det sprs om jeg klarer gjennomfre alle ktene, men er greit ha dette som et utgangspunkt. I gr s var jeg jo s sliten at jeg ikke orka gjennomfre noen av de to treningsktene p planen. S da ble det en hviledag for lade opp til ny uke! N skal jeg bare kjre i meg frokosten min, ogs brer det av grde p jobb. Ha en super mandag!



kommentarer: 10



Min treningsuke!

  • Skrevet 14.07.2014
  • Klokken 17:55


God mandag folkens! Jeg tenkte at jeg skulle vise dere denne ukas "treningsopplegg". Syntes selv at snne innlegg er veldig innspirerende, og tenkte da at det kan vre artig gjre det p en mandag! Forige uke s gjennomfrte jeg ingen av gerilja intervallene mine, men det tenker jeg gjre denne uken! Hper ogs p at jeg fr gjennomfrt alle ktene p bildet over.

N er planen reise se "Transformers" p kino, s nsker jeg dere alle en suuper kveld!

Hvordan ser ditt treningsprogram ut?


kommentarer: 2



Mine treningsvelser!

  • Skrevet 12.07.2014
  • Klokken 11:07

God morgen folkens! I et innlegg her om dagen fikk jeg et sprsml om hvilke velser jeg trener til de forskjellige muskelgruppene, og det tenkte jeg at jeg skulle svare p n!


Nr jeg trener triceps s trener jeg stort sett tricepsnedpress og dips. Da gjennomfrer jeg 4*10-12 reps p dips, og 4*8-10 reps s tricepsnedpress.


I frivending s gjennomfrer jeg 4*6 reps med 32.5 kilo. Jeg bruker stang og ikke hantler som p bildet over. I sidehev med kabel gjennomfrer jeg 4*12 reps p hver arm, og i sidehev med hantler gjennomfrer jeg 4*12 reps.


I marklft s varmer jeg frst opp med 3-4 sett med lettere kilo, og etter det gjennomfrer jeg 4*4 reps med 80kg. I nedtrekk gjennomfrer jeg 4*12 reps. I enarms roing gjennomfrer jeg 4*12 reps p hver arm, og i rygghev gjennomfrer jeg 3*15 reps. Jeg starter hver eneste treningskte med 3 sett med rygghev og situps.


I benkpress s varmer jeg frst opp med 3-4 sett med lettere vekter, ogs gjennomfrer jeg 4*4 reps med 42.5kg. Jeg varierer p ta cabelcross og flyes, alt utifra hva jeg vil ta den dagen. jeg gjennomfrer 4*10-12 reps i begge velsene.


I stangcurl varmer jeg frst opp med 3 sett med lettere vekter, og etter dette gjennomfrer jeg 4*6 reps med 20kg. I hantelcurl gjennomfrer jeg 4*8-10 reps med 8.5kg p hver arm.


I kneby varmer jeg frst opp med 3-4 sett med lettere vekter, og etter det s gjennomfrer jeg 4*4 sett med s mange kilo jeg klarer (pr dags dato, bare 45kilo). I utfallskneby gjennomfrer jeg 4*8reps p hvert bein. I beinpress med en fot, gjennomfrer jeg 4*10 reps p hvert bein. I Legextention gjennomfrer jeg 3*10 reps.

Jeg hper at dette var litt til hjelp! Fortell gjerne hvilke velser du gjennomfrer i kommentarfeltet! Setter ris p nye velser :D Ha en alletiders fin dag folkens!


kommentarer: 2



Back on track

  • Skrevet 07.07.2014
  • Klokken 17:46

Singlet fra Cubus// treningstights og sko fra Nike // Sports-bh fra Rhnisch // Flaske fra XXL

Da er jeg herved p norsk jord igjen, og har nesten ftt pakket ut alt. Regner med at jeg skal rydde og pakke ut resten i kveld, men frst er det trening som str p planen. Skal bli skikkelig godt med en skikkelig kt p rygg, skuldre og biceps etter to ukers opphold. Har jo trent i Spania og, men det var vel og merke nesten kun lping. Jeg ha slengt med treninguka mi under her, s snn ser da den ut. N blir det trenings p denne jenta, merker jeg gleder meg veldig!

Hvordan ser din treningsuke ut?


kommentarer: 6



velser: Spensttrening

  • Skrevet 24.06.2014
  • Klokken 20:10

Hoppe med sats p begge ben:

Hopp s langt du klarer med bena samla, hopp s langt du klarrer. Hopp fra stillestende posisjon. gjennoomfr 4 repetisjoner, og fire sett. Med 2 minutt pause mellom settene.

Hoppe i ringer:

Legg 8 ringer p bakken i et sikksakk mnster. Hopp fra ring til ring med samla ben. Gjennomfr fire sett med 2 minutt pause mellom settene

Flerstegshopp:.

Hopp fem steg, hvor du hopper med ett og ett ben. Hopp s langt du klarer p fem hopp. Gjennomfr 4 sett med 2 minutt pause mellom settene.

Fallhopp:

Start med st p en stol. Hopp ned fra stolen, og hopp deretter rett over en annen hyde som du har satt opp. Gjennomfr 4 hopp i hvert sett, og tilsamme 4 sett. Ha pause p et halvt minutt mellom hoppene, og 2 min pause mellom settene.

Trappehopp:

Hopp med samla bein opp en trapp. Hopp med s mange trappetrinn imellom hvert hopp som mulig. Fullfr trappen, eller gjr s mange hopp som passer seg. Det tilsvarer ett sett. Gjennomfr til sammen 4 sett.

Hinke i trapp:

Gjennomfres p samme mte som "Trappehopp", bare at det gjennomfres p ett ben. Gjennomfr til sammen 4 sett p hvert ben.

I tillegg til velsene over s er det viktig varme godt opp, for f best mulig utbytte av velsene. Jeg startet kta med lpe i 10-15 min, og deretter gjennomfrte jeg 2x15 repetisjoner med "kneby med spensthopp" og 2x15 repetisjoner med thev (egen kroppsvekt) i trapp.

P slutten av kta gjennomfrte jeg 3x15 repetisjoner med "kneby med spensthopp", 3x15 repetisjoner p hvert ben med utfallskneby, og 3x15 repetisjoner med thev i trapp. (Alt med egen kroppsvekt) Og til slutt lp jeg 10 min.


Dagen i dag har gtt til litt shopping p Habaneras, som er ett okalt kjpesenter i Torrevieja. Det har ogs blitt litt soling, ogs har jeg gjennomfrt spenstkta som beskrevet over! N er det snart dekket for grillmiddag med familien. Ha en super kveld videre!


kommentarer: 2



Trening i Spania #1

  • Skrevet 22.06.2014
  • Klokken 21:48

Hola peepz! Merker at jeg begynner bli smklar for avreise n! Er bare ca. 8 timer til takeoff! Skal bli s herlig komme til varmere strk! Dagen har egentlig bare gtt til pakking, filmtid med beste Trude, og trening med Nora for et par timer siden. Merker at hele kroppen er helt utkjrt etter ukas 8!! treningskter. Ogs m jeg jo bare dele med dere at jeg faktisk lfta 50kg i benkpress i dag, noe som er pers s langt! Er utrolig fornyd! Over her ser dere neste ukes treningsprogram. Har desverre ikke tilgang p noe studio der nede, s blir bare styrketrening med egen kropsvekt, og forhpentligvis en del spensttrening. Dersom noen vil s kan jeg legge ut spenstopplegget mitt? Dersom det er noen som er interesserte i trene det da. N skal jeg pakke hndbagasjen min, og tenke p legge meg! Blir en lang dag i morra... Vet ikke helt hvordan det blir med blogging i morra, men dersom dere vil kan dere flge meg p instagram -> heidiolsen97. Her oppdaterer jeg nok en del i morra! Ha en super kveld folkens!


kommentarer: 2



Work for it

  • Skrevet 20.04.2014
  • Klokken 14:34



//Weheartit



Alt er plukket fra Zalando, X-life og Getinspired.no.


kommentarer: 2



Styrketrening for jenter?

  • Skrevet 16.02.2014
  • Klokken 21:34




God kveld folkens! Fr jeg begynner srive om det dette innlegget faktisk skal dreie seg om, m jeg faktisk f lov til forsvare bloggfravret mitt litt. Stort sett hele uka s har jeg liggi rett ut med feber og halsbetennelse. Derfor har ikke bloggen ftt noen srlig prioritet. Sorry guys! Anyways, over til dette innlegget, P fredag var jeg og pappa en liten tur innom Libris etter vi hadde vrt hos legen, og i og med at jeg skal til hytta nesten hele ferien n, hvor det da hverken er nett eller tv kanaler, s trenkte jeg noe jeg kunne lese litt i. Jeg har tidligere sett p denne boken, og har faktisk vurdert kjpe den tidligere. Det stpr en del teori rundt styrketrening i den. Forskjellige mter trene p for oppn forskjellige ressultater osv.. Det er ogs en del treningsvelser som blir beskjrevet i boken ogs. Jeg gleder meg hvertfall masse til lese den!

Noen som har lest denne boken, eller har kjpt den?


kommentarer: 0



Im In love

  • Skrevet 17.01.2014
  • Klokken 22:09



Rosa bh HER// gr genser HER// mint bh HER// bag HER// rd genser HER// hvit T-shorte HER// sko HER// Rosa Iphone greie (bare i svart) HER// Gult Iphone deksel HER

Nike heaven♥♥♥


kommentarer: 2



Design av:
Albiss.blogg.no